Google AdWords става Google Ads

google-ads-logo

Google Adwords преименува услугата си на Google Ads. Трансформацията не е случайна. AdWords започна да функционира като рекламен канал, съставен само от текстови реклами, но с годините се разрастна и към него бяха добавени други формати като дисплейни реклами, видеореклами и други и много настройки, които изглеждат прекалено сложни за обкновения потребител. Трите големи промени в именуването, които Google обяви, са следните: "Google AdWords" се превръща в "Google Ads" и ще представлява пълната гама от рекламни продукти на Google. Новата "Маркетингова платформа на Google" ще включва съществуващите продукти за рекламодатели - DoubleClick и "Google Analytics 360 Suite". DoubleClick for Publishers и DoubleClick Ad Exchange ще попаднат под единственото заглавие "Google Ad Manager", което ще опрости категоризацията на инструментите. Логото на Google "DoubleClick" се слива с това на "Google Ad Manager". Повечето от промените са само в името, но това също е добре да се знае от специалистите по дигитален маркетинг. Към платформата са добавени и някои нови инструменти, подходящи за малкия бизнес, а именно интелигентни кампании, които използват усъвършенстваните инструменти за машинно обучение на Google, за да помогнат на малките фирми да генерират по-добри резултати с реклами от Google.

30 Jun 2018
Тагове:
Вашите коментари
Име*
Имейл*
Коментар*
От:
Евгени
Супер!