BTL Реклама, Организиране на събития

Kammarton: Щанд за Международен технически панаир Пловдив

Цялостна организация, обучение, игри, промоутъри, логистика, супервизиране

Kammarton: Щанд за Международен технически панаир Пловдив

Представяме Ви кампанията, която организирахме за фирма Каммартон, която всяка година участва на международния технически панаир в Пловдив. Панаирът се проведе от 30-ти септември до 6-ти октомври, а нашата кампания обхвана периода от 1-ви до 5-ти октомври.

Проведохме различни активности, с които събудихме интереса на посетителите и скоро щандът на Каммартон беше един от най-посещаваните на панаира.

Нашата промоутърка беше облечена в специална униформа, съобразена с характерните за логото на фирма Каммартон цветове - синьо и бяло, като униформата, разбира се, беше брандирана с логото на фирмата.

Направихме тези брандирани еко-химикалки специално за кампанията на фирмата и за да ги раздаваме на посетителите на панаира. Но гостите на събитието трябваше да си ги "заслужат", като за целта им задавахме лесен въпрос, на който да отговорят.

За да спечелят химикалка, посетителите си изтегляха въпрос. На листа с въпроса поставихме и логото на фирмата, QR код, който води до сайта на Каммартон, както и карта на панаира с обозначено местонахождението на щанда на компанията.

Идвайки на щанда с листчето с въпроса, посетителите получаваха своята награда...

...там получаваха и брошура на Каммартон. С помощта на тази брошура, гостите на панаира можеха да дойдат на щанда на Каммартон на всеки кръгъл час, за да участват в ежедневна викторина с въпроси и награди. Въпросите бяха свързани с дейността на фирмата, а отговорите им се съдържаха в брошурата. Наградите бяха, разбира се, продукти от каталога на Каммартон.

При правилен отговор, клиентът можеше да си избере подарък от щанда на викторината. На всеки кръгъл час се задаваха по три въпроса за награда.

Наградите бяха брандирани с логото на фирмата и координати.

Победителите получаваха като подарък и луксозния календар на Каммартон за 2014 година.

...Дори и в по-студено време, нашата промоутърка беше с необходимите за кампанията отличителни брандирани дрехи.

В най-студения ден от кампанията, позиционирахме промоутърката не пред щанда на фирмата, а на входа нт най-голямата палата на панаира, където имаше концентиран поток от посетители.

На всеки кръгъл час щанда на фирмата беше препълнен с хора, които с интерес четяха информацията от брошурата на Каммартон и се подготвяха за въпросите.

Така по един забавен начин запознахме посетителите на панаира в Пловдив с дейността на Каммартон.

Щастливите победители моментално взимаха своите награди от щанда...