Дизайн, печат и раздаване на флаери - какво трябва да знаем?

promoter-giving-flyers
Една от услугите, в която имаме голям опит е дизайнът, печатът и раздаването на флаери. С годините сме попадали в много различни ситуации и затова решихме да напишем статия, с която да улесним клиентите ни. Като за начало ще изредим някои неща, на които е хубаво да обърнете внимание. Преди да се планира кампания с раздаване на флаери на открито е важно е да се вземат предвид метеорологичните условия. Най-подходящото време за раздаване на флаери на открито са топлите месеци - от май до септември. През останалото време има риск времето да попречи на кампанията ви, но пък винаги можете да помислете за кампания в големи търговски обекти. Зимата не е подходящ сезон и през него рядко приемаме ангажименти, тъй като за нас са важни резултатите, а не печалбата. В студените дни малко хора се разхождат, а когато го правят то най-често е по работа и дори самото им настроение е различно - просто не са предразположени за такъв тип реклама. Това правило важи и за самите промоутъри. Макар и да сме селектирали екип от изключително комуникативни, позитивни и симпатични млади хора, когато им е студено, а времето и хората навън са мрачни, настроението им не може да бъде, както в един хубав, слънчев ден и това се отразява в някаква степен на работата им. Имали сме много случаи, в които приемаме кампании зимата, тъй като времето е било слънчево и хубаво за няколко дни, след което се влошава, развива се буря и кампанията пропада. Такива ситуации са в голям минус и за нас, тъй като вече сме свършили по-голямата част от работата, планирали сме всичко, обучили сме промоутъри, организирали сме логистика, подсигурили сме резерви и т.н., след което кампанията ни е отказана и всички хора по веригата са разочаровани и губят. Това е и причината през зимата да изискваме рисковете да са за сметка на клиентите ни, а не за наша и на промоутърите като работим с капаро в размер на поне 50%. За раздаване на флаери е необходимо да имате разрешително. Можем да съдействаме за планиране на кампанията и за издаване на разрешителни и заплащане на такси, което понякога изисква неколкократно посещение на столична и на районни общини и отнема немалко време, особено, ако го правите за пръв път.Поддържаме контакт с молове, вериги супермаркети и Метро реклама, където таксите са значително по-високи.Малко хора знаят, че раздаването на флаери в паркове и на пешеходни зони е забранено, но имаме решение и за това, което също можем да споделим с вас. Също така, ако сте заплатили разрешително в общината за раздаване на улицата, можете да раздаваме флаери не не по-близо от десет метра от вход на метростанция, в противен случай трябва да заплатите такса на Метро реклама. Таксите към общината не са много високи, за сметка на глобите и ви гарантират, че кампанията ви няма да бъде прекратена. Често необходимото количество флаери се преценява грешно . В много случаи наши клиенти мислят, че пет или десет хиляди флаера са огромно количество, но реално тази бройка би могла да бъде раздадена от двама промоутъри за ден или два на някоя оживена локация като например изход на метростанция. За това е добре да се посъветвате с нас преди да отпечатате флаерите, тъй като имаме опит и наблюдение и бихме могли да ви консултираме относно какво количество би ви било необходимо спрямо локациите, часовете, сезона, таргет групата и датите, които сте избрали. По-изгодно е да отпечатате по-голям тираж, от който да ви остане излишък, отколкото два или повече по-малки тиража, особено когато вече са платени такси за раздаване и са издадени разрешителни. Офсетовият печат, който и ние предлагаме, е най-качествен и изгоден за целта. При него след достигане на определена бройка цената за отпечатване на двойно по-голямо количество наведнъж може да бъде с да кажем само 20 процента по-висока. Ако да кажем преценим, че за рекламна кампания ви трябват около 50 000 флаера е по-изгодно да поръчате 60 000 и да ви останат флаери в излишък, които, разбира се, може да се договорим да се дораздадат, отколкото да отпечатате 30000, които да не ви стигнат и да пускате нов тираж. Трябва да се помисли за логистиката на флаерите, защото когато бройката е голяма, те тежат много. В тази връзка в повечето случаи препоръчваме отпечатване на по-малки като размер флаери на по-тънка хартия. Разбира се, има и изключения. Ако рекламираме по-луксозен продукт, който е насочен към тясна аудитория като например яхти или луксозни автомобили, тогава е възможно да преценим, че искаме луксозни флаери на по-дебела хартия с ламинат или друго покритие, които промоутърите да раздават не на всеки срещнат, а само на добре облечени минувачи над определена възраст, които демонстрират с външния си вид висок социален статус. Цената на час, която можете да получите от нас за раздаване на флаери се влияе от много фактори Кампаниите с по-голям бюджет получават по-добра цена на час. Една кампания за раздаване на флаери с общ обем например 600 часа, разпределен в 3 часови смени ще получи по-ниска цена от кампания с обем 24 часа, разпределен в 3 часови смени. Друг важен фактор е продължителността на отделните смени. Оптималният вариант е 3-4 часови смени. Ако искате да хванете пиков момент, който е в продължение на един час и искате да наемете промоутъри за смени само от по един час, когато например хората излизат в обедна почивка, то цената на час би била по-висока, отколкото ако се спрете на 3 или 4 часови смени, защото нашата работа е същата, но печелим по-малка комисионна и в същото време трябва да платим по-голям хонорар на промоутъра, който ще загуби същото време, за да стигне до локацията и да се прибере вкъщи. Други фактори, които влияят на ценообразуването са специфичните изисквания към визия или умения на промоутърите или необходимостта от задълбочено обучение. В случай, че рекламирате паста за зъби и искате флаерите да бъдат раздавани само от високи руси момичета със снежно бели зъби, които да са преминали задълбочено обучение и познават перфектно всички характеристики на продукта ви, цената би била по-висока, защото за нас ще бъде по-трудно да осигурим подходящи кадри и да гарантираме, че ако се наложи някой да бъде сменен това ще се случи. Това означава, че трябва да осигурим резерви със същата визия, които също да бъдат предварително перфектно обучени. Често не е необходимо задълбочено обучение на промоутърите. При раздаването на флаери характеристиките и спецификите на предлагания продукт или услуга трябва да се добре описани на самите флаери или на сайта на рекламодателя. Също така често е достатъчно да има служител от екипа на рекламодателя, който да бъде на разположение да предостави подробна информация по телефона. Рядко хората спират, за да получат подробна информация, което обезсмисля разходите по продължителни и задълбочени обучения на промоутърите. Не подценявайте дизайна на флаера и самото послание, което той носи. Хубаво е раздаването на флаера не просто да информира относно съществуването на даден продукт или услуга, но и да е обвързано с намаление или промоция. Добре изготвения и правилно таргетиран дизайн и криейтив елемент са част от формулата на успешната кампания. При интерес, можете да насрочите среща с дизайнера ни, за да ви консултира и да разгледате портфолио от предишни проекти. Помислете за облеклото на промоутърите Брандирани тениски, суичъри и шапки са най-често използвано облекло. Тъй като разполагаме с машини за печат, можем да предложим допълнително намаление от цената за изработка на униформите, в случай, че се спрете на нас. Вместо да се ангажирате да мислите за всички тези подробности, а и за много други, които не сме изброили, можете да се доверите на нас.
15 Apr 2020
Тагове:
Вашите коментари
Име*
Имейл*
Коментар*